Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Generátor vědeckých webových portálů
Růžička, Štěpán ; Vyskočil, Michal (oponent) ; Smrž, Pavel (vedoucí práce)
V tomto dokumentu se zabývám dynamickou webovou aplikací, kterou vytvářím za pomocí technologií Ruby on Rails, XML, MySQL a AJAX. V úvodu vysvětluji, proč jsem si vybral právě toto téma. A popisuji, co lze v této publikaci najít. Dále podrobněji rozebírám spolupráci Ruby on Rails s XML. Popisuji, co je v možnostech knihovny REXML a uvádím nějaké příklady pro snazší pochopení. Následuje popis knihoven, které poskytují dynamické animační, zvukové a jiné efekty. Jedná se o Prototype a script.aculo.us. Opět uvádím nějaké příklady. V předposlední kapitole se nejprve zabývám obecně projektem "Generátor vědeckých webových portálů" (zasazení do kontextu) a dále pak následují jednotlivé etapy při programování. V poslední kapitole se na aplikaci snažím nahlížet z hlediska uživatelské přívětivosti. Tedy popisuji, jakým způsobem jsem se snažil udělat aplikaci přívětivou. Zde jsem také připojil reakce třech osob, které měly možnost si mnou vytvořenou aplikaci vyzkoušet. V závěru shrnuji získané zkušenosti.
Generátor vědeckých webových portálů
Růžička, Štěpán ; Vyskočil, Michal (oponent) ; Smrž, Pavel (vedoucí práce)
V tomto dokumentu se zabývám dynamickou webovou aplikací, kterou vytvářím za pomocí technologií Ruby on Rails, XML, MySQL a AJAX. V úvodu vysvětluji, proč jsem si vybral právě toto téma. A popisuji, co lze v této publikaci najít. Dále podrobněji rozebírám spolupráci Ruby on Rails s XML. Popisuji, co je v možnostech knihovny REXML a uvádím nějaké příklady pro snazší pochopení. Následuje popis knihoven, které poskytují dynamické animační, zvukové a jiné efekty. Jedná se o Prototype a script.aculo.us. Opět uvádím nějaké příklady. V předposlední kapitole se nejprve zabývám obecně projektem "Generátor vědeckých webových portálů" (zasazení do kontextu) a dále pak následují jednotlivé etapy při programování. V poslední kapitole se na aplikaci snažím nahlížet z hlediska uživatelské přívětivosti. Tedy popisuji, jakým způsobem jsem se snažil udělat aplikaci přívětivou. Zde jsem také připojil reakce třech osob, které měly možnost si mnou vytvořenou aplikaci vyzkoušet. V závěru shrnuji získané zkušenosti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.